Skargi i wnioski
W Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej skargi i wnioski można składać osobiście, pisemnie oraz drogą mailową do:
- bezpośredniego przełożonego osoby, której dotyczy sprawa,
- Pełnomocnika Dyrektora d/s Realizacji Praw Pacjenta – parter pok. nr 106
- Naczelnej Pielęgniarki na parterze pok. nr 168
- Dyrektora d/s Lecznictwa przez Sekretariat parter, pok. nr 171
- na adres – Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, 58- 506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6,
- lub – e-mail: poczta@spzoz.jgora.pl
Skargi i wnioski można składać codziennie w dni robocze w Sekretariacie Centrum, w formie ustnej, pisemnej, drogą mailową, telefonicznie, oraz do Pełnomocnika Dyrektora ds. realizacji praw pacjentów pokój 106 w godz. 12:00 – 13:00.
Ponadto umożliwiamy bezpośrednie złożenie skargi u Dyrektora w każdy czwartek po uprzednim ustaleniu godziny w Sekretariacie Centrum oraz codziennie u Naczelnej Pielęgniarki w zakresie skarg i wniosków dotyczących realizacji zadań pielęgniarskich, położnych, ratowników medycznych, opiekuńczych oraz skarg i wniosków dotyczących czystości w Centrum.