Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

 

W Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej skargi i wnioski można składać osobiście, pisemnie oraz drogą mailową do:

  1. bezpośredniego przełożonego osoby, której dotyczy sprawa,
  2. Pełnomocnika Dyrektora d/s Realizacji Praw Pacjenta – 1 piętro poradnie pok. nr 204
  3. Naczelnej Pielęgniarki na parterze pok. nr 168
  4. Dyrektora d/s Lecznictwa przez Sekretariat parter, pok. nr 171
  5. na adres – Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, 58- 506 Jelenia Góra,  ul. Ogińskiego 6,
  6. lub – e-mail; poczta@spzoz.jgora.pl

Skargi i wnioski można składać codziennie w dni robocze w Sekretariacie Centrum, w formie ustnej, pisemnej, drogą mailową, telefonicznie, oraz do Pełnomocnika Dyrektora ds. realizacji praw pacjentów pokój 204 w godz. 12:00 – 13:00.

Ponadto umożliwiamy bezpośrednie złożenie skargi u Dyrektora w każdy czwartek po uprzednim ustaleniu godziny w Sekretariacie Centrum oraz codziennie u Naczelnej Pielęgniarki w zakresie skarg i wniosków dotyczących realizacji zadań pielęgniarskich, położnych, ratowników medycznych, opiekuńczych oraz skarg i wniosków dotyczących czystości w Centrum.